Uitersten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris en Mignon - WaarBenJij.nu Uitersten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joris en Mignon - WaarBenJij.nu

Uitersten

Door: Joris en Mignon

Blijf op de hoogte en volg Joris en Mignon

14 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk, het was zo ver, wij van Bangkok naar het fantastische festival Sziget in Budapest Hongarije. En geweldig was het, heerlijk samen met Stef, Han, Inge, Thijs en Bram enorm feest gevierd de eerste twee dagen van het festival.

en toen kregen we het telefoontje:

Theo is er niet meer.

Vervolgens zijn we diezelfde avond nog naar Nederland vertrokken. Daar iets meer dan een week in een roes vol van contrasten geweest. Verdriet en weerzien. Toen toch besloten op de geplande datum te vertrekken naar Bonaire. Nu ver weg, maar toch dichtbij.

Nu dus op Bonaire bij Bas en Anouk (en 8 honden en een kat)! Inmiddels zijn we hier zo’n 3 weken en kunnen stellen dat we in elk geval straks uitgerust verder kunnen reizen. Het Bonairiaanse tempo heeft daar goed aan bijgedragen.
Beetje duiken, snorkelen, kamperen, zeilen, lekker eten en drinken en heel erg veel lezen.

Plan:
Wij zullen ergens volgende week naar Quito in Ecuador vertrekken om daar eerst eens een beetje Spaans te gaan leren. We trekken hier ongeveer een maand voor uit. Daarna verwachten we ongeveer 5 maanden in Zuid Amerika te blijven. We willen in elk geval naar Peru, Bolivia, Chili en Argentinie. Maar goed…. wij zouden Mignon en Joris niet zijn als we ons daar aan zouden houden.. :)

In Quito volgt meer!

Liefs,
Mignon en Joris

• 14 September 2008 - 15:22

Joep:

Mood swings, life events. Turbulentie. Hoe intensiever het leven, hoe meer van dat alles. Hoe hoger de pieken, hoe.... Je snapt het wel. Geen pieken betekent geen...

Goed dat jullie gewoon lekker doorgaan met ontdekken. Zuid-Amerika moet een prachtige ontdekkingstocht opleveren. Keep us updated!

• 14 September 2008 - 15:47

Daf:

Heerlijke plannen, succes met de taal en wie weet...:)

Liefs Daf

• 15 September 2008 - 07:24

Ellen:

Lieve mensen, wat een weelde weer... en wat leuk om Anouk ook even te zien (al ist op foto)! Vet veel plezier met jullie verdere megatrip!! Take care en een dikke KUS XX

• 15 September 2008 - 16:42

Ineke:

hey,hallo familie, wat ziet dat er allemaal goed uit daar, veel plezier met jullie verdere reis, leuk om jullie even op de foto te zien. Groetjes uit hengelooooooooooo

• 16 September 2008 - 08:33

Mama:

hii lieve mignon en joris, lekker uitgerust dus, goed te horen en nu weer op pad, hier lieve groetjes vanuit zonnig mallorca