Afscheid nemen - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Joris en Mignon - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Joris en Mignon - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joris en Mignon

27 November 2007 | Nederland, Vaassen

Het komt nu echt heel erg dichtbij. En dat is misschien maar goed ook, want zowel Joris als ik kunnen het best onder hoge druk werken/functioneren. Sinds 1 november zijn we allebei niet meer aan het werk... en dus zou je denken dat we nu wel gereed voor vertrek zijn. Maaaar.. we hebben nog een paar drukke weken voor de boeg.
En overigens ook achter de boeg ;) maar dan op een andere manier!
Vandaag gaan we naar Amsterdam om de tickets en visa op te halen!
Aanstaande zaterdag houden we ons afscheidsfeest. Intussen hebben we al afscheid genomen van Anouk, die nu op Bonaire zit. Ook van Daf hebben we afscheid genomen. Ze is vakantie aan het houden in India. Toch vreemd ineens te realiseren dat we ze meer dan een jaar niet zullen zien. Alhoewel... we verwachten nog wel wat bezoek! Onder andere gaan we Stef op 8 maart in Vietnam verwelkomen!
We zijn nu allebei nog een beetje grieperig, maar hopen zaterdag weer topfit te zijn om met jullie een feestje te bouwen! Mocht je zaterdag met de trein willen komen, laat dit dan even weten, dan kunnen wij je ophalen!

Tot dan! Of ziens! Of mails!

  • 28 November 2007 - 22:09

    Beppy Van Barschot:

    Hallo Mignon en Joris, van Marijke hoorde ik van jullie plannen. Geweldig! Ik wens jullie een mooie en interessante reis en heel veel goeds voor het komende jaar. Liefs, Beppy.

  • 29 November 2007 - 08:22

    Nienke:

    heb een supertijd! Dat zal haast niet anders kunnen, ik ben ondertussen verslaafd! Straks naar Laos en Cambodja, maar ik hou jullie verhalen in de gaten, dikke kus!

  • 30 November 2007 - 12:01

    Anna Hebing:

    Lieve Joris en Mignon.
    Ik ben ziek dus ik kan niet naar het afscheidsfeestje komen.
    Ik wens jullie veel plezier!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Anna.

  • 02 December 2007 - 04:03

    Walter Van Der Elst:

    Mignon en Joris
    laat het maar op je af komen en onthoudt en vooral herken de leuke dingen.
    Geluk en succes!!
    WVdE

  • 09 December 2007 - 07:50

    Huub En Marijke:

    heel veel plezier op reis. we zullem het uiteraard volgen en hopen op vele mooie verhalen en foto's. We hebben al extra fotoruimte voor jullie gereseveerd dus dat is geen excuus meer.........

  • 11 December 2007 - 09:49

    Meyke De Leeuw:

    Hallo Mignon en Joris,
    Morgen DE dag!!! Heel veel succes met jullie avontuur. Ik doe het in het klein, heb per 1 dec mijn baan opgezegd en ga over 1/2jaar naar Frankrijk als kunstenaar!
    Liefs, Meyke

  • 13 December 2007 - 23:40

    Dick:

    Hoi Mignon en Joris

    Jullie hebben het vliegtuig dus echt gehaald. Eerst het koude en witte Moskou en nu in de trein. Dus nu gaat het echt beginnen. Alles goed met jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vaassen

Mijn eerste reis

Een jaar heel wat anders!!

Recente Reisverslagen:

31 December 2009

Netwerk

16 Mei 2009

Enkeltje Amsterdam

12 April 2009

Zwembaden in de woestijn

07 Maart 2009

Been there, done that...

23 Januari 2009

Dansen op de vulkaan
Joris en Mignon

Een jaar heel wat anders!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 47978

Voorgaande reizen:

12 December 2007 - 31 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: